Uruchom nowy proces reklamacji gwarancyjnej
Imię i Nazwisko zgłaszającego lub Nazwa firmy:
Numer telefonu do kontaktu:
Adres e-mail:
Model urządzenia:
Data zakupu:
Skan lub zdjęcie faktury zakupu (WAŻNE) Serwisujemy wyłącznie urządzenia zakupione w firmie DAMTECHPV. Jeśli posiadasz fakturę od innego sprzedawcy kontaktuj się bezpośrednio z nim.:
Pliki
Numer seryjny urządzenia. Jeśli urządzenie pracuje w zestawie, proszę o podanie numerów seryjnych wszystkich urządzeń w tym datalogera.:
Zdjęcia z wyświatlaczy urządzeń za pomocą których zostały dokonane pomiary elektryczne instalacji.:
Pliki
Zdjęcie(a) ukazujące sposób podłączenia urządzenia/urządzeń.:
Pliki
Opis usterki (kody błędów):
Potwierdzam, że znam i akceptuję
regulamin
powrót
zapisz